Известие

Collapse
No announcement yet.

Започна да пуши :( РЕШЕН ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Започна да пуши :( РЕШЕН ПРОБЛЕМ

    Колеги имам си чисто нов проблем..... днеска ми беше свободен ден и реших да слезна да направя нещо по колата 2.4 жтд.. та свалих маркучите за въздуха до турбината да ги обезмаслч и изчиста че си имаше затлачвания... изчистих ги обезмаслих ги, зглобих колата и като я запалих ми направи впечатление че вдига по-бързо оборотите като и подам газ... та направих и едно кръгче :Х.. мине ли 2000 оборота започва да чади чернилка отзад... яко... а допреди да сваля и изчиста маркучите не правеше така .. от какво може да тва.... пуши в черно не сиво ама МНОГО... направи ми впечатление че маркуча дето влиза в турбината от филтъра е скъсан и лепен с некъв изолирбланд.. ма незнам дали има нещо общо... пускам снимки каде точно е скъсан маркуча, + намерих някакъв датчик който се мандахерца спокойно.. нз за какво е.. и за това ако може помощ ...
    Attached Files
    Last edited by d840; d.m.y г., 15:32.

  • #2
    датчика е тва дето съм го снимал горе на снимките... и стои точно между въздушния филтър и калника... има нещо като планка на него с ухо за болт.. демек си има място некаде...

    Comment


    • #3
      Този датчик ми прилича на този който управлява печката предполагам имаш такава. Сработва при температура под 5 градуса и се намира близо до тръбата която засмуква въздух
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #4
        имам печка но до сега не съм я осещал да работи... дори при -15 градуса...

        Comment


        • #5
          скъсан маркуч сменяй и карай
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            скъсан маркуч сменяй и карай
            Е-е-х,щеше да е хубаво, ама не е 156... Техните въздуховоди ги има навсякъде . Ама я потърси за 166,нищо че е същия мотор Е затова ги лепят хората с тиксо
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #7


              Проблема отсранен колеги ... докато съм се мъ4ил да изкарам маркуча съм разбутал друг който не е бил стегнат изобщо :Х... даже мисля че изобщо не е от там този маркуч защото е некакъв супер мек и като го стегне скобата става от Ф50 на Ф40
              са зега ше е така па ще видя да намера истински маркуч ако то не е за там реално... ето снимчица как карах колата докато пушеше...
              МЕРСИ ЗА СЪВЕТИТЕ КОЛЕГИ !!!!
              Attached Files

              Comment


              • #8
                и аз това ти казах да си провериш турбо пътищата
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment

                Working...
                X