Колеги имам си чисто нов проблем..... днеска ми беше свободен ден и реших да слезна да направя нещо по колата 2.4 жтд.. та свалих маркучите за въздуха до турбината да ги обезмаслч и изчиста че си имаше затлачвания... изчистих ги обезмаслих ги, зглобих колата и като я запалих ми направи впечатление че вдига по-бързо оборотите като и подам газ... та направих и едно кръгче :Х.. мине ли 2000 оборота започва да чади чернилка отзад... яко... а допреди да сваля и изчиста маркучите не правеше така
.. от какво може да тва.... пуши в черно не сиво ама МНОГО... направи ми впечатление че маркуча дето влиза в турбината от филтъра е скъсан и лепен с некъв изолирбланд.. ма незнам дали има нещо общо... пускам снимки каде точно е скъсан маркуча, + намерих някакъв датчик който се мандахерца спокойно.. нз за какво е.. и за това ако може помощ ...

Comment